Hello Fresh

Na al de regen van de afgelopen tijd is het nu toch echt zomer geworden! 30 graden maar liefst!
's Ochtends vroeg uit bed om te luchten en daarna snel de luiken dicht om alles koel te houden.
Het is te warm om buiten te zijn..de tuin heeft gisteren al een beurtje gehad en aan m'n groentetuin valt toch geen eer meer te behalen dus ben ik in blogland beland..

Hello Fresh..ooit van gehoord? Ik pas sinds dit jaar...toen ik thuis zat met verlof kreeg ik continue kortingskaartjes over de post om een helle fresh  box te bestellen. Een rijk gevulde box met allemaal
gezonde ingrediënten inclusief informatie over de producten en een overduidelijk recept om een geweldige maaltijd op tafel te toveren. Natuurlijk is dit voor mensen die veel werken een uitkomst. Je hoeft niet eens je boodschappen voor de maaltijden te doen! Je kunt zelfs uit verschillende boxen kiezen...stel je bent vegetariër..dan kies je toch gewoon een veggiebox?! :)Mij leek het niks..totdat...

Weet je nog..mijn blogpost over die high tea op het water?
We bezochten die middag Leerdam en werden daar op straat aangesproken door mensen van Hello Fresh...Om een lang verhaal kort te maken..ik me over laten halen om het uit te proberen..
En ja hoor..daar gisteren op de afgesproken tijd kwam het busje van Hello Fresh het erf op rijden..

Even later sta ik met een prachtige doos vol lekkers in m'n handen. Niet wetend waar ik alles moet laden in mijn overvolle koelkast...

Alles ziet er tip top uit eerlijk gezegd. Zelfs een koelelement erbij ivm het warme weer! Super geregeld!

Vandaag ga ik het eerste recept uit proberen; vispakketje van heekfilet met citroentijm en aardappelen! Ik ben benieuwd....

In mijn volgende blogpost lees je of het ons allemaal gesmaakt heeft ja of nee....ik ben zeer benieuwd!

Voor meer info: http://www.hellofresh.nl


De doos...


Infoboekje...ziet er leuk uit!


Het 'feest' kan beginnen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten