Annie Sloan


Al meer dan een jaar stond deze bruin-kleurige kist te wachten op een nieuw kleurtje nadat ik hem voor een prikkie op marktplaats  gekocht had.
Nu hij deze eindelijk gekregen heeft had hij stiekem weg toch wel mogen blijven zoals hij was...
Toch vind ik het resultaat niet lelijk.
Ik ben heel blij dat ik de Annie Sloan verf ontdekt heb.
De meeste van jullie kennen deze verf waarschijnlijk wel.
Want wat we bijna allemaal met elkaar gemeen hebben is het feit dat we een hekel hebben aan schuren! Gelijk dat ene mooie kleurtje erop is toch veel leuker?
Wie nog niet bekend is met deze verf raad ik aan een kijkje te nemen op google ofwww.anniesloan.com.
Zoek maar even op Annie Sloan en bekijk de mogelijkheden.
Er zijn allerlei websites met voorbeelden van meubeltjes die een nieuw leven kregen door middel van deze verf.
Binnenkort hoop ik er een paar lampen kapjes mee te gaan verven.
Het resultaat laat ik uiteraard op deze blog zien!
 

 
De dekenkist heeft een plekje gekregen op onze slaapkamer


 
Voor degene die het wil weten; de kleur is Paris Grey
Annie Sloan & haar kleurkaart
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een super leuk blog naamgenoot. Heerlijk he dat fotograferen. Ik wordt er altijd heel blij van.
    Een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel,leuk een reactie te horen van je...ben nog niet bekend in blogland dus vind het extra leuk dat ik wat hoor van m'n naamgenoot! Ik doe het ook echt met plezier ja...jij ook n fijn weekend hoor...

    BeantwoordenVerwijderen