Kapstokje

 
In de vakantie legden wij een bezoekje af bij onze ouders die op vakantie zaten in Kesteren.
Dit konden we mooi combineren met een bezoekje aan ' de Bongerd'; een leuke woonwinkel.
Altijd leuk om even rond te kijken en vervolgens te eten in restaurant ' Molen de Zwaluw'.
Ik had nog een tegoedbon liggen en heb daarvan deze kapstok gekocht.
Eerst wilde ik hem in de woonkamer boven de bank hangen maar dat was geen succes.
Na een rondje door het huis gelopen te hebben bedacht ik dat ik de overloop nog wel wat kon opfleuren. Dit is het resultaat geworden.
Deze Franse broodmand kocht ik eens op een brocante markt in Heusden.
 
Hij zat wel vol gaatjes van houtworm maar heb hem voor de zekerheid nog maar even behandeld.
Hoe vinden jullie hem staan onder deze kapstok?
 
Stichting Brocantemarkt in Heusden vesting organiseert 10 maal per jaar op de eerste zaterdag van de maand (met uitzondering van de maand Mei, dan is het de 2e Zaterdag ) een Brocante en Antiek markt op het Burchtplein in Heusden. Echt een aanrader!
Voor de liefhebbers onder ons:

Brocante Agenda 2016

Deze data staan we weer met 50-60 topbrocanteurs op het Burchtplein voor Brocante Antiek Heusden vesting
  • 5 Maart
  • 2 April
  • 14 Mei
  • 4 Juni
  • 2 Juli
  • 6 Augustus
  • 3 september
  • 1 Oktober
  • 5 November
  • 3 December
5256 EA Burchtplein , heusden
10.00 - 17.00 uur , gratis entree

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten