Opfleurzin...

Nu ik toch bezig ben..

Hebben jullie ook wel eens zo'n drang om je huis op te fleuren?
Gewoon even wat anders weet je wel....
Afgelopen zaterdag had ik zoiets...Bij de bloemwinkel snel even wat gipskruid (laatste bos helaas) ingeslagen en wat rozen. De bossen even gemixt en in m'n favoriete vaas op de keukentafel gezet.
Gelijk een ander gezicht is dat..Die vaas koste trouwens ook niet veelmaar
ik heb er steeds weer plezier van...(bij de Action gehaald). Het is niet altijd wat daar maar soms moet je geluk hebben...










Schattig hé zo'n zakje vol liefs!
Die had ik nog staan. Gehad van een ex-collega..

Aanstaand weekend komen m'n vriendinnen dus waarschijnlijk
komt er weer een 'opfleurzaterdag' aan.


2 opmerkingen:

  1. Heej Marij,

    Wat een leuke blog joh,creatief van je! Ik ga hem helemaal volgen:)
    Heerlijk om je huis ff op te fleuren... eventjes wat ideetjes opdoen op welke.nl dan kun je weer vooruit;)

    Succes met je blog en geef roosje een dikke knuffel
    Liefs Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen