Bye Fresh

Beloofd is beloofd..
 
Ik zou jullie nog laten weten hoe ' Hello Fresh'  mij bevallen is/hoe het eten gesmaakt heeft..
 
Na drie keer een maaltijd van Hello Fresh heb ik de voor en nadelen eens op een rijtje gezet.
Heel eerlijk gezegd ben ik gewoon iemand die heel snel enthousiast te maken ben over iets wat ik niet ken..ik stink overal in zeg maar..
Soms ben ik daarom heel enthousiast over iets en kan dan een week erna iets weer helemaal af kraken..(beetje humeurig of wispelturig misschien?)
 
Nou ja...zoiets ook dus bij Hello Fresh
 
Voor mij geen ' Hello' meer, maar een ' Bye Fresh' :) ...
 
Voor mensen die geen tijd hebben om boodschappen te doen en zelf geen inspiratie hebben is het misschien de ideale oplossing, maar zeg nu zelf..je moet toch ook de rest van je boodschappen in huis halen, dus waarom dan niet in ene keer die groenten er ook bij? En met 1 klik met je muis haal je honderdduizend gerechten in huis...dus dat zou voor mij de reden niet zijn.
Wel het idee dat alles gezond en vers is, verser als uit de winkel als ik het mag geloven.
 
Als het niet zo duur zou zijn zou ik er misschien wel vaker gebruik van maken.
Je komt echt niets, maar dan ook niets tekort..wij hadden zelfs veel te veel met z'n tweetjes...
Maar ja..het zou een grote afgang zijn als de maaltijden zo schraal zouden zijn dat je na afloop alsnog naar de Mac zou moeten rijden, dus al met al...

De voordelen:
 
Gezond!
Vers!
Thuis aangeleverd
Tijdwinst
Koken vanaf een spiekbrief (duidelijk recept)

De nadelen:
 
Duur
Te veel
Ruimtegebrek in je koelkast nadat de doos is aangeleverd
 
 
Mijn favoriete gerecht van die week was toch wel de frisse pasta salade met
avocado, radijsjes en nog veel meer lekkers...
Hier nog wat foto' s ervan...




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten