Wandeling

Vanmiddag besloot ik eens lekker de stoute (sport) schoenen aan te trekken en het er op te wagen om een paar kilometer naar m'n schoonouders te lopen. Het zonnetje scheen en het was droog. Ik wil tenslotte m'n overtollige kilo's kwijt dus waarom niet lekker gaan lopen? Dan is ons kleine meisje ook gelijk zoet. Onderweg twijfel ik of ik ga bellen want ja..stel dat ze niet thuis zijn?
Maar moedig wandel ik door tot ik inderdaad voor een gesloten deur sta..
Met een blaar op m'n voet rijker kom ik thuis nadat ik onderweg nog een mooi plantje gescoord heb uit een van de mooie bermen langs de weg. Toch een voldaan gevoel.

Ons lieve Roosje (Rosanne) is alweer drie maanden oud. Wat bijzonder om voor dit lieve meisje te mogen zorgen. Ze is echt het zonnetje in huis.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten