Aalbessen

M'n laarzen stonden treurig op z'n kop op de container te wachten tot ik naar buiten kwam maar helaas, omdat het zonnetje zich niet liet zien en je buiten moest uit kijken dat je niet de lucht in waaide werden het vandaag geen buiten klusjes. Dan maar binnen aan de slag.

Van m'n schoonmoeder kreeg ik gisteren een bakje rode aalbessen.
Heerlijk om een sapje van te maken over de yoghurt.....en vanavond lekker smikkelen.






Gelukkig hoopt morgen de zon zich weer te laten zien en gaan we lekker de tuin in.
Ik ben begonnen met een groentetuintje...M'n kennis is werkelijk nul maar we kijken wel.
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als internet waarop ik m'n kennis kan verrijken :)
De broccoli zit vol met gaten. Wie kan mij vertellen wie daar de boosdoener van is?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten